Heyecanlianne- Kuzular uyandığından beri sanki adet olacakmışım gibi bir sancı var kasıklarımda başına böyle birşey gelen var mı ?
Tatlisannedilekk Heyecanlianne- 31+3üm benimde aynı şekilde sancım var, belimden sağ kasığıma vuruyor😔
civcivimmm Heyecanlianne- tam hatırlamıyorum ama sanırım o haftadayken ya 32 ya 33 teyken bendede oldu ve geçmedi 3 4 saat doktora gittim nts ye soktular bişey çıkmadı açılmam varmı diye baktılar oda yoktu eğer çok yorulduysan susuz kaldıysan ondan olabilir demişlerdi bide bebek o haftalardan sonra hızlı kilo almaya başladığı için baskı yapmıita olabilir demişlerdi
sympapatya Heyecanlianne- bende 30+4teyim bende de aynı ağrı var geçen haftadan beri. Doktorum normal olması dinlen dedi ve magnezyumu 2ye çıkardı iyi geldi şükür ama arada oluyor hala
Eebrarozblci Bende de oldu, aynısı gün boyu geçmedi, nstye gittim bebekte falan da sıkıntı yok, bebişler büyüyor ve doğuma hazırlanıyoruz korkmayın😊 32+3
Heyecanlianne- Sağolun Kızlar ikinci gebeliğim ilkinde bu kadar ağır değildim son zamanlara kadar . Bunda çok ağırlaştım şişme falan bakalım nasıl olucak