nurcakir58 Ocağın 5 de tahlil yaptırmıştım 781.26 çıkmış 5 haftalık ben 4 Aralık diye hatırlıyorum.nasil hesapliyo doktorlar sorsammi hesaplasalar erken dogurmuyum oyuzden
Selo39 nurcakir58 adet tarihini sen söyleyeceksin canım doktor bilemez ki onu.. benim 29 Şubat ben söylüyorum oyüzden
mlsmrtgl nurcakir58 kesenizi ölçünce haftasını yeniden hesaplar doktorunuz . Regl gününüzü hesaplar. Bu sebeple erken doğurmazsınız ☺️
Meral-5866 nurcakir58 ulturasyonda yanlış bile söyleseniz adet tarihinizi hemen çıkıyor çünkü ultrasyon ve adet tarihiniz birbirine eş deger oluyor. Tekrar hesaplayabilir doktorunuz
mlsmrtgl nurcakir58 Doktor zaten usgde kontrol ediyordur . Endişe etmeyin . Ama içiniz rahat olsun diye söyleyin .