Rabia5555 Herkese merhabaa arkadaşlar devlet hastanesinde pandemiden dolayı sadece randevulu hastalar alınıyor du bayadır randevu alamıyorum öğlenden sonra gitsem yada sabah erkenden gitsem randevu verirlermi açıldı mı randevular bilgisi olan varmı
MiniKaya Rabia5555 vermiyolar canım pandemiden dolayı ben böbrek için ürolojiye gitmiştim iki gün sonra sonuç göstermeye gittim doktor yıllık izne çıkmış diğer doktorlara sorun bakarlarsa sıra verelim dediler birine sordm yok bakmıyoruz dedi diğer doktorda ilk yok falan dedi hamileyim bida gelmim pandemi var malum falan dedm doktor insaflı çıktıda baktı sonucuma yani sonuç göstemek için bile kabul etmiyolar