SimayBabacanYataan Edirefp merhaba ben ateşlendim üstelik sinuzitim var doktor antibiyotik yazdı ama içmek konusunda şüpheliyim kadın doğumcuma ulaşamıyorum 😫 parol serum bağladılar ateş için uhlamur bal zencefil içiyorum 🤒
Tgbabsra Edirefp wallahi canım aynı durumdayım eve ananas aldım portakal filan zencefil aldım rende yaptım kaynattım çok rendeleme çok acı oluyor limonlu çay biraz daha iyi oldum dün çok kötüydüm bu gün daha iyiyim
Mucizemses 39 haftalık hamileyim bende grip oldum baya şiddetli geçiriyorum bitkisel ne yaptıysam fayda etmedi 😔
Mucizemses SimayBabacanYataan banada doktor boğaz ağrısı için gargara yazdı aldim ama recetesinde hamileler kullanamaz yazıyo 😕
Tgbabsra SimayBabacanYataan canım ateşin varsa kendini sıcak tutma ve c vitanamini al ananas portakal filan geçer inşAllah ılık su ile duş hem burnu acıyor hem ateşe iyi gelir
deletedmom04 Boğazına viks sur agriyorsa okyanus burun suyu burnuna sık tikaniksa. Ağrın varsa parol iç. Öksürük ses kısıklığı için sıcak süt balli, nane limon sicak ben öyle geçirdim. 1ay hasta kaldım antibiyotik icmedim. Geçmiş olsun. Viksi burun içine sürme ve yutma sakın.