Hilalgc Eta21 adet tarihine göre 25+3 dur bebeğin kilosuna göre 26 hafta 5 günlük Bidaha gittiğimde bende sorcam niye birden böyle büyük çıktı bebegim bide 25 haftada 700-750 gram olmalı.bebek çoğu yerde böyle yazıyor benim 1 kilo 29 gram çıktı mesela benim doğum tarihim önceki kontrol lerde hep 16-17 Kasım görünüyor du bugün ultroson kağıdına baktım 4 kasıma düşmüş senin doğum tarihinde değişmiş mi
m_yel EsmaaTklc kış sezonunu bekliyorum, ablası 15 aylık onun kıyafetlerini ayıkladım, şimdi liste yapmaya çalışıyorum
Eta21 Hilalgc benm doğum tarihim de 9-17 kasım arası yazıyor sanırım ben 11 şubatta en son hamile olmuştum bende korktum şimdi bide doktora soramadm çok fazla soru ya özele gidiyorum 9.30 daydı randevum yemin ederm 11 de içeri aldılar beni bir buçuk saat bekledik doktor geç geldi başka hastalar falan vardı bende biran önce görüünp çıkmak istedim
EsmaaTklc Eta21 Bende 25+3 de gittim doktora 755 gram 33 cm geldi boyuna bir hafta önce gidiyor uzun olacak dedi
Gmzbkr EsmaaTklc tırnak makası setine kadar aldım canım ilk bebeğim ve heyecanla bekliyorum hayırlısıyla kasımı bekliyoruz rabbim hepimize kolaylık versin 🌹❣️
Zeynepekr EsmaaTklc Liste yaptık ona göre almaya çalışıyoruz ama bitmiyor vallahi eksikler. 26 haftalık olduk.Bebek arabası küvet takımı şampuan bez kovası çoraplar ağız mendilleri tek altlar üstler iç badileri vs vs aldık ananesi yeleklerini ördü pazen battaniye kestirdim . Hastane çıkışı birkaç tulum takım müslinler ,bezi ıslak mendil … kaldı bu liste uzar gider daha 😄
Meflug Secemiyorum ki alayım çok bu alışveriş işi☹️ hastane çıkışına bile karar veremedim bı sürü seçenek var 🥺
Gul32 Reflü yatakları, birer tane 10lu hastane çıkışı, birer tane 5li takım, 2şer tane örgü battaniye, 5er tane çıtçıtlı, 1er tane tek alt, 1er tane havlu, 1er tane biberon, göğüs pompası aldım şu ana kadar. O kadar çok alınacak şey var ki😅
D3ryaoz Neredeyse tüm kıyafetleri tamam gibi arabayıda almıştık zam gelecek diye bakım malzemeleri ıvırlar zıvırlar beşik dolabı kaldı onlarıda diğer ay halledicem öbür ay yıkama ütü sonrası Beklemece :)