Barkoddg ihtimallerle moralini bozamazsin, down sendoromu hiç belirti vermeyip tüm testleri sikintisiz çıkan insanlarda da olabilir, ona bakarsan yarın oledebilirsin, herşeyin kötü ihtimali var diye onu düşünüp yaşamak ne bebeğe ne sana yararı yok bunun yapacak bişey yok kapalı kutu doğunca göreceğiz sağlı mi değil mi duadan ve umuttan başka kimsenin bir şey gelmez elinden emin ol burdaki herkeste bebeğin sağlıksız doğma riski var ve bunu her anne yaşıyor eğer çok etkileniyorsan öyle şeyleri okuma , sağlıklı doğup 1 saat sonra havale geçirip hayatı boyunca mahkum olan bebeklerde var bunlar hep ihtimal ama hayatımız hep ihtimal değil mi zaten sen kendi içini kendin rahatlat herkes birşeyler yaşar yasicagimiz varsa da buna engel olamayız doğunca göreceğiz malesef