Bende 29. Haftada ağrıyla hastaneye gittim serumlar yedim 4mm taş varmış. Ama ciğer geliştirici vurmadı. Enfeksiyonum da vardı. Dikkat et. Bol su iç ağırdıkça ağrı kesici iç dedi. Erken doğum riski böyle durumlarda varmış malesef ama birşey yapmadı. Çok şükür bir daha o ağrı gelmedi 32 haftalık olduk. Ağırmadan doğsa diyorum. Doğduktan sonra tedavi yapılacak