Merhabalar, sancım vardı 3 cm açılmayla hastaneye yattım bu arada 38+2 yim. Suni sancı verdiler ama tutmadı. Ve açılmam da kapandı diyorlar. Bu durumu yaşayan var mı . Nasıl oldu başınıza neler geldi psikolojim çok yıprandı. İnsan aynı şeyleri yaşayan birisi arıyor yalnız hissediyorum kendimi bana yardımcı olursanız çok sevineceğim 😢