Selbal Bu haftada aşırı derecede uykum geliyor ve çok dern uyku halindeyim. Böyle olan var mı. Normal olduğunu düşünüyorum. Bir de demir, damla başladınız mı sizde?
Umutluuu Selbal çok normal bende o haftalarda uyuyordum ama 14. Haftada bitti uyku isteği şimdi 15 iz zaten. 12. Haftada devit3 ve ferrum başladı doktorum.
Plinn Bende 12+6 dayım benim hamileliğimin başından beri çok fazla uyku Halim ve halsizliğim var 5. Haftadan beri de Demir kullanıyorum
Tanemilgi Uyumaktan eşimi göremiyorum 😀 12.haftadayım, Demir ve damlaya henüz başlamadım bir dahaki muayenede başlayacağım