Arel-sofia ben kullandım aynısından, sabah akşam , 10 gün boyunca. KBB - Gögüs- kadın Doğum. Üçünde de profa gittim. Acıbadem maslakta.. bebeğe bir zararı olmuyor agumentini gönül rahatlığı ile kullan dediler..
kardeşim ve yakın arkadaşım Dr, annem hemşire.. onlara da sordum , onlardan da onay aldım da kullandım. Biraz pimpirikliyim. Çok araştırdım..