Benımde 39 olduk karnım düştü ama hâla braz daha düşecek dyenler var düzensiz sancılar bendede var dün kontrolum vardı suyun kanın sancın gelmezse 41 i beklıcez dedi bende ishal degilde acayip şekilde gaz sıkıntısı olmaya basladı 🙄 buda etkilimidir blmyorm hepımıze hayırlı dpgumlar 😍