Gulsum2134 Arkadaşlar merhaba 11+5 hamileyim doktoruma cinsiyet tahmininde bulunmasını istedim pek emin değilim ama biraz kıza yakın dedi bu erkekte çıkabilir ama %51 kız diyebilirim sizce bu değişirmi yaşayan oldu mı böyle bi durum teşekkür ederim
MucizemE Gulsum2134 sanmıyorum canım bana da o haftalarda kıza benziyor dedi 25 haftalık olduk kızımızı bekliyoruz ☺
Aslihan Gulsum2134 bana 16 haftalıkken %99 kız denilip 20 haftalıkken %100 erkek olduğunu öğrenmiştim değişebilir yani
Aslihan26 Gulsum2134 bu nasıl bi doktor yorumu % 51 nedir ya 😆😆 söylemesine gerek yokmuş zaten %50 ihtimal var. Canım sen bunu doktor söylememiş farzet ileriki haftaları bekle kendini heveslendirmeden cinsiyet konusunda 😊
Fulyag Gulsum2134 Bana da kıza benziyor dedi netleşmeden benimsemeyeceğim haftaya belli olacak bakalım bence netleşmesi için biraz beklenmeli 😊
Handemehmet Zaten 100 de elli şans var baya tahmin de bulunmuş elli bir diyerek😂😂 cok erken suan cinsiyet için acele etmeyn sonucta ne farkeder ki