MelikeMmom aslında ben sivrisinekten şüpheleniyorum. Benim sivrisinek alerjim var. Soktuğu zaman soğan sürüyordum hemen geçiyordu. Ama 2 hafta önce ayağımdan 2 yerden ısırdı ve bu sefer soğan geçirmedi. 1 saat sonra sıkıntı başladı bende. Arabada üstümü başımı parçalayacak duruma geldim. Panik atak geçirdim. Sonrası bu kaşıntı zaten.