1prensesgeliyor 9 hafta 2 günlüğüz bu sabah göbeğim tık tık attı uzunca bir süre segrime oldu. Annemde diyorki kesin erkek. Öyle derler dedi. Hiç başına böyle birşey gelen oldumu.
handesen73 1prensesgeliyor bnde oyle oldum ama 15 haftalik filan segirme bazen sagda bazen solda ogrendim ki erkekmis hayirlisi bakalim
Buselensi 1prensesgeliyor benimde 11. Haftada falan oyle olmuştu bebek hareket ediyo sanıp sevinmiştim damar atmasıymış ama bizim cınsıyet kız cinsiyetle alakalı oldugunu düşünmüyorym cnm
1prensesgeliyor Angelada 🙈 inşallah dogru degildir komşular felanda erkek segrir diyorlar. Benimde 2 oglum var kiz cok istiyordum. Hayırlısı artık saglik olsun 🙏
1prensesgeliyor Angelada tabiki ilk dilegim saglikli olmasi ama gönlümün bir tarafı hep kızda cok hevesim var. Kiyafetleri olsun herseyiyle hevesim var. Rabbim herkesin gönlüne göre versin
Drydrya Banada oluyordu ilk haftalar 13 olduk hala oluyor annemler erkek demişti bakalım cinsiyete gidince doğru mu çıkıcak çok merak ediyorum 😄
Melek-kaim-15 Valla hiç segirmem falan olmadı ama kızim değil oğlum olacak 😌 cinsiyet anlamı yüklemeyin boşa 😂 sonra umutlar yıkılıyor malesef 🤦