Ebrulig Arkadaşlar 9-10 saat uyuyorum ama bana yetmiyor😞😞😞 Kahvaltıyı yapınca yine kafam düşecek gibi oluyorum çok uyuyorum. İlk trimesterda da böyleydim. Var mı benim gibi sürekli uyumak isteyen
civcivimmm Ebrulig ben bu ben aynı ben kendim için şey diyorum ıphone şarjı gibiyim 😄 kaç saat uyursam uyuyım kahvaltımı ediyorum aradan 1 saat geçiyo falan hopp uyku basıyo yada bi duşa giriyom allahım çıkınca o nasıl tatlı bi uyku 😄 dün öğlen 4 saat uyudum akşam saat 10da uyudum yine asla doymuyom uykuya çok tatlı geliyo
ilknurosman Ebrulig ayyy beeende oyleyimmm canim ilk trimesterdeki gibiyim bende surekli uyuyasim yataktan hic cikasim gelmiyor 2.trimester balayi donemi diyorlardida dogruymus bence vucudumuz bizi bebeklerimizin uykusuz gecelerine uyku deposu yaptiriyo suan ben oyle dusunuyorum ki ben uykuyu seven bir insan degilimdir normalde😂
KoalasMom Ebrulig Ben ben ben 🤦♀️ İlk aylarda da çok uyurdum 33 haftalığız bu ara aşırı uyku halindeyim gece 8-9 saat gündüz 3-4 saat garanti uyuyorum 😁
Ebrulig civcivimmm bende öyleyim canım😞 dün öğlen 2 saat uyudum akşam 10:30 gibi yattım sabah 10 da kalktım kahvaltı yaptım yine yataktayım😢 Yapacağım işler hep yarım kalıyor. Sende son trimesterda mısın
Gunaysalman civcivimmm çalışıyor musunuz peki ben çalıştığıma çok zprlanıyorum. Kafamı kaldıramıyorum kaç gündür
civcivimmm Ebrulig evet 36+5teyim valla bazen enerjim olduğu vakit işte o 1 2 saat içinde yapçaklarımı yapıyorum kalanları bırakıyom olduğu kadar napalım gönlümüzce uyuyabilmek için son vakitler o yüzden takmıyorum sende takma uyu uyuyabildiğin kadar bu bomboş vakitler geri gelmicek😍
Ebrulig civcivimmm bende artık bıraktım canım tek yemek yapıyorum yine uyumuşum sana yazdıktan sonra😂
Tsknaltunts Ayy bende kendimi tek sanıyordum eşim kızıyor sürekli uyuyorum diye 😂bu hafta başladı bendede aşırı uykum geliyor uykumu almama rağmen şuan öyle bi uykum varki insanın uyudukça uyuyası geliyo kafamı kaldırmak istemiyorum resmen 🤦♀️
Ebrulig Tsknaltunts ay bende öyleyim canım gündüz yine uyudum saat yine akşam oldu😂 Uykuyu çok seviyorum çok kolayda dalabilen bir insanım inşallah bebeğim de uykuyu sever
Mucizem_mmm Şuan ben yattım yine 😂😂uykuyu çok seven biriyim ama bazen artık yeter diyorum 🤦🏽♀️🤷♀️Sonra da doğumdan sonra bu günleri çok arayacaksın yat uyu kızım diyorum 😂😂hayırlısı ile doğsun bebişlerimizde 🐣
Ebrulig Mucizem_mmm aynen normalde gündüzü yaşamayı severim ama şuan insanların nasihatlerini dinliyorum uyuyorum😂 gündüz yine uyudum bu konuyu açtıktan sonra bayılmışım
Zelliss 30 uncu haftadan sonda en çok yakındığım konu bu maalesef .. herkes aman uyu ne olucak birdaha uyuyamaycakmışım filan diyorlar sinir bozucular .. ama uyumak inanın sinir bozuyor kahvaltıdan sonra kafam durmuyor hemen yastığa 😂😂😂
civcivimmm Ebrulig haha en güzelini yapıyon valla bende öyle hatta haftanın 3 günü falan yemek yapıyom bazem 2 günü kalanları annemde kayonvalidemde yada dışardan falan geçiştiriyom prenseslik 🤭🙈😄
Ebrulig Gunaysalman ben ilk üç ayda çalışıyordum o zaman bilgisayarın başında 15-20 dk kestirdiğimi hatırlıyorum, öğle yemeklerinden dönüşte de uyuyordum. Şimdi pandemiden dolayı ayrıldım o günler istediğim gibi uyuyamadığım için acısını çıkarmak istiyorum
civcivimmm Gunaysalman çalışmıyorum ben canımm hatta hamileliğimin başından bu yana zor bi hamilelik geçirdim çalışsaydım asla yapamaz çıkarmışım diyorum rabbim yardımcınızz olsunn inşallah çok zor çünkü
Gunaysalman Ebrulig ben de bilgisarda çalışırken kafam düşüyordu, elimi başıma destek yapıp çalışıyormuş gibi yapıp uyuyordum sonra 😃😃
LeylaEce 34deyim iki gündür aynı durumdayım canim hicbirsey yapmak istemiyor hep yatasım var sanki günlerdir uyumuyor gibi gözlerim hep uykulu uyumak için yattığımda da maks. 1 saat uyuyorum bölük bölük hep uykular
Ebrulig LeylaEce enerjin çekilmiş gibi dimi bence bebeklerimiz kilo alırken bizden birşeyler alıp götürüyor🤷🏻♀️