cptrhb bilmiyorm canım ben funda hanımdayım gayet memnunum ilk görüşmede cep nosunu verdi mesaj atıp herşeyi soruyorm hemen dönüş sağlıyr daha ben sormadan herşeyin cevabını kendisi veriyor tanıdık vasıtasıyla gittim zaten bir tanıdığım 13 yaşında kızınıda orda funda hanımda doğum yptı şimdi 1 buçuk yaşında kızı var onuda funda hanımı tercih etti uzun süre bu hastanede olması bana güven veriyor kadriye hanımı duydum ama anlaşmalı olduğu hastane çengelköydeymiş sanırm dediğim gibi belki funda hanımdanda memnun olmayan vardır herkesin beklentisi memnuniyet anlayışı farklı 🤷🏻♀️