Kuzeycenkmoms benide prof a yönlendirdiler. Araya ramazan bayramı faln girince sakinleşme ve düşünme zamanım oldu.
dr amniyosentez önerir dediler. Yurt dılı genetik testler vs..
bu bebek bizim ve allah izin verirse doğurcam. E anne karnınında da müdahale edilmiyo o zaman neden yaptırıyoruz dedik. Çünkü yıprancam be bebeği de üzcem biliyorum. Profa gitmedik.
bana da dr kapanır, kapanmasa bile 1yaşına kadar kesin kapanır dedi. Ona da güvendim.
ne olur ne olmaz diye çocuk kalp dr u bulduk. Doğumdan sonra üfürüm var derlerse hemen gideriz diye.
şuan 32.haftamdayım. Dr delik kapanmış gibi göremiyorum dedi. :) sende içini ferah tut. Seni çok iyi anlıyorum. Kaç gün ağladım. Sonra da pişman oldum. Ne dertler var ben niye üzüldüm bu kadar dedim. Derdime şükrettim.
inşallah sizdeki delikte kapancak ben inanıyorum. Allah başka dert vermesin