Nergisim09 beste1 rabbım korusun ama kalbi dursa ultroson da görunuyo sadece belirtisi yok dedıler ama düşük gibi birsey olsa kan falan gelir rabbıme emanetler saglıklı gelsınler inşallah
Cerenn06 beste1 lekelenme kana şiddetli ağrı olmadığı sürece sıkıntı olmaz canım bende çok endişe ederdim hareketlerini hissettiğimden beri rahatım çok şükür 35+1 olduk bile :)
Nergisim09 Sancı kanla olursa mesela bn 17 haftalıgım adet sancı sı gıbı sancılarım oluyo hala ama kan faln akıntım yok çok şükür
4114eb Nergisim09 ay o ağrılar normal mi bende 14. Haftamdayım kasık ağrım oluyo geçiyo yine başlıyo daha kontrolüme de 2 hafta var
Bebislerimiz beste1 14 deyim bende sürekli iyi mi dusunmekten kendimi alamıyorum cevremizden duydugumuz olumsuz sonuçlar bizi sanirim boyle yapiyor
Eeezgi 16+2yim o panik bende de var. Hiç ağrım sızım kanamam vs yok çok şükür ama hep düşünüyorum acaba iyi mi diye 😪
4114eb Eeezgi ayy bi sağlıkla doğursak bende aklım hep bebekte Allahın izniyle sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza