Kızlar peki bu hormon düşük olunca da ilaç kullanmak gerekiyor mu ? Benimki 0,070 çıktı sonucu doktora henüz gösteremedim. Benim ilk gebeligimde de tsh düşüktü. Endokrin gozetimindeydim ilk aylarda normal deyip ilaç vermemişti gerçekten de 3 aydan sonra kendi kendine düzeldi