durucuk123 aşırı kalabalık bir hastanedir orası normalde. Geçen sene aciline gitmiştim pişman olmuştum kavga, gürültü, doktorlar desen bıkmış artık sen sormadıkça cevap vermiyor. Benim önermeyeceğim hastanelerin başında geliyor. Kadın doğum için Cebeci tıp fakültesi var iki kez gittim bıraktım ama fazla yoğun değildi bir oraya bakın isterseniz