Aslisah Bende 38+5 oldum yeni geliyorum doktordan carı muayenesi oldun yumusama var ama acılma yok henuz nst de normal suan beklemedeyiz yani.Bebişin kafası biraz büyükmüş zorlayabilir seni dedi doktor.
M-E-D Son 21 bakalım bizimde 🙄 gelmezse 6 gün daha bekler aliriz doğuma dedi doktorum 🤭 6 günde gelmezse Eylül annesi olacağım 👣🤪
Mehtee BsraOzdmr temmuz annesiyken agustosa sarktık pazara kadar gelmezse suni sanciyla baslatacaz pazar günü 41.haftadan selamlarla 👀😂