Bsr_34 canım kullan mutlaka. İdrar yolu enfeksiyonum yüzünden bebeğim 1 hafta yoğun bakımda kaldı. Enfeksiyon amniyon sıvısından bebişe geçebilir. Ben kullandım ama yetersiz kalmış doktorum da uyarmadı beni. Kullandıktan sonrada akıntılarını takip et doktorunu devamlı bilgilendir. Çok önemliymiş enfeksiyon ben bilmiyodum