Bugün 1. Günü iğnemin duanızı beklerim . 5 yıldır evliyiz 2.5 senemiz vajinismis illetiyle geçti tedaviyle çok şükür geçti 2 yıldır da çocuk icin uğraşıyoruz ama olmadı bu 2. Çatlatma iğnem aşılamayı suan yapmayalım dedi doktorumuz 🙇🏻♀️ Hamis anneler dualarınızı bekliyorum🍁🦋❤️