EdaBD Ben hep özel bölgeme ağda yaptırıyorum şuan 25.haftamdayım hamileliğim de aldırdım ama şuan ay olarak ilerleyince cekiniyorum bebeğe bir zararı olur mu diye? Bazı yerlerde erken doğuma sebep olabilir diye okudum :(
Nokta EdaBD oyle yazılanlardan bende korktum canım ama birşey olmaz 35 hafta oldum hıc agdayı bırakmadım o kdr kolay değil bir zarar olması bile
bebegim_28 EdaBD bende 25+4 oldum en son 23 haftalıkken yaptım kendim yapmıştım artık kuaföre başlayacam merhaba göbüşten zorlandım baya.. düşük riskin yoksa sorun olacağını sanmıyorum en başından beri ağda yapıyorum ben
Belinay_AliEge Ben ilk günden beri ağda yaptırıyorum. 37+4 olduk Halen devam ağda ile bi sıkıntı yaşamadım. Sadece sen kendini çok kasma rahat ol 🧚🏻♀️
EdaBD bebegim_28 Şükür ki öyle bir riskim yok🤲 Bende yarın gidicem kuaföre göbektenn kendimizin alması çok zor:)
bebegim_28 EdaBD çok zor oldu ben 23 de yaptım baya zorladı tıslaya tıslaya yaptım başlamışken de bitireyim dedim bırakmadım ama artık kuaföre başlarım