Muko Kızım inşallah agustosta geliyor anneler bana özellikle o aylar için ne almamı önerirsiniz daha alış veriş yapmadım
MucizemE Muko benim kızım da Rabbimin izniyle Ağustos’un başında gelecek sıfır kol zıbın aldım 10 tane uzun kol aldım 5 adet 8 adet tulum aldım 14 adette altlı üstlü takım aldım 😁
NazlErdoan Benim kızımda ağustosta gelicek allah izin verirse. Ben 2 tane 10lu uzun kollu hastane çıkışı aldım. Belki doğduğunda uzun kollu giyer diye ama gene emin değilim. Ayrıca kısa kollu tulumlar. Atlet, çoraplı altlar aldım
Cagla89 MucizemE bilemiyorum canım ameliyat oldum geçen aralık ayında klomen kullandım çatlatma iğnesi vuruldum yine hamilelik oluşmadı kistler yoktu rahim temizdi soğan suyu da denedim ballı bitkisel macun da neden olmuyor bilmiyorum ya kafadan attığımda hamilelik oluşacak ya da hiç olmayacak bilemiyorum
Elifblr Kızlar benim de ağustos başında gözüküyor doğumum ama ben hiç kısa kollu bişey almadım dış giyim olarak hepsini uzun kollu aldım yenidoğan bebek üşür kısa kollu giydirilmez diyolar ama ne düşünüyorsunuz
Sevde123 Yaşadığınız şehire ve evinize göre değişir bence ben mersindeyim ve evim Yaz in felaket sıcak oluyor kisa atlet bol aldim ama uzun kolda aldim çünkü gece klima açıyoruz zaten askılı atletler soğuk olursa bile hastane çıkışlarının hırka gibi olan üst penyesi var onu giydiririm. 0-3 çok çok almayın 3-6 alırsanız daha iyi olur bence