Yaren- hamileliğe kadar geçti benim ben bol bol su içtim protein ağırlıklı beslenmedim ama hamilelikte çok farklı bi tedavi yöntemi uyguluyor olabilirler o sebeple sen doktora git o ne derse onu yap. Tansiyonunu hep ölç çok 14 15 çıkmaya başlarsa kadın doğum doktorun seni takibe alsın. Ödem içinde ben ayaklarımı yere sarkıtmıyorum ellerim ayaklarım falan şişiyor bol su içiyorum ayrıca.. Ama riskli bir durum stres yapma sen doktora git hemen hallolur inşallah