Seydakrb Merhabalar kızlar doğumdan 1 ay önce gogus ucu kremı kullanılması tavsıye edılıyor. Evıcap kapsül de duydum delıp ıcını sürmek ıcın lansınoh krem de. Alanlar yada daha önce kullanıp tecrübe edınenler yazabılır mi acaba 🥰🌸
M-o-r-58 Seydakrb lansinoh kullanmıştım hiç fayda etmedi. Bu sefer gümüş kapak deniycem bakalım krem ayva çekirdeği zeytinyağı hepsini denedim çünkü. Her bünye aynı olmuyor belki size etkisi iyi olabilir.
Seydakrb M-o-r-58 evet haklısınız bıde soğan duymuştum soğanı ortadan ıkıye kesın ve goguslerınıze koyun ıc kısmını. Emzirmeden önce mutlaka yıkayın çok çok iyi geliyor dıyolar
Mellike Doktorum garmastan pomad onerdi henuz kullanmadim dogumdan sonra kullanicam, faydasini goren cok insan var