Gazdır büyük ihtimalle seyirmedir ama bebek olma ihtimali o kadar düşük ki yani kırmızı kar yağması gibi ☺ 27 haftalık hamileyim ben şuan 12. Haftamda ben hissediyorum dedim meğerse hergün gazımı ve bağırsaklarımı seviyormuşum 18. Haftanın sonlarına doğru bebeğimi gerçekten hissedince anladım ☺