Merhaba kızlar 22.haftadan beri plasenta previa hem de totalle savaşıyorum,26da yaşadığım kanamadan sonra hiç durmadı ve 5kez hastanede yattım bu sebepten,34-37arası alırız bebeği dediler,ben 36+3 oldum kontrolde plasenta rahim ağzından çıkmış dr çok şaşırdı çünkü oraya yerleşmişti plasenta,hep yattım aylardır en son 34.haftada yoğun kanama oldum ve hala kanama riskim var ama olasenta rahim ağzından çıkmış çok şükür.marjinale dönmüş evet yine kanama riski var kesin sezeryan ama ben çok sevindim doktorların rahime bile yapışmıştır dediği plasenta yerinden oynadı,böyle sıkıntısı olanlara umut olmak istedim💙