Pinarx07 Prensesim2018 bana korkular geliyo artik zaman yaklastikca normal yapmak istiyorum birde dayanabilcemmi acaba 🙄
MinikKoala Pinarx07 yanına kesinlikle seni ağlatmıcak pozitif insanları al annen bile olsa sonra çağır derim 😀 onlar daha çok strese sokuyor insanı ben normal dogım yapabileceksen onların ağlaması stresi yüzünden sezeryan istedim
Ruzgarbaby Simamom benim de son 27 adet tarihine göre. Açıklık ve nst de sancı var. Özellikle geceleri bacak arası ağrım oluyor. Kasılma olduğu zaman da bel ağrısı ve bacak ağrısı oluyor. Herkes çok farklı evreler yaşıyormuş onu anladım ☺️
askdoguyor MinikKoala hiç geçmiyor ya hayır sezeryan değil daha normal doğum düşünüyorum doktor daha bisey demedi