ZynpynZ ben iş yerinden çıkalı 2 yıl oldu o zaman aylık kira bedeli 150 TL idi. Şu an için ne kadar değişmiştir bilmiyorum açıkçası ama görüşmek isterseniz belirttiğim internet sitesinde telefon numaraları yazıyordu sanırım ☺️ Bu arada onların göğüs ucu ölçü birimleri vardı size başlığın büyük veya küçük gelme durumunda yara oluyormuş canınızı acıtıyormuş kullanırken o yüzden eğer düşünüyorsanız demo sağım yaparak alma imkanınız vardı en son bildiğim kadarıyla ☺️