Melek16nar Merhabalar ben 3 gün önce embriyo transferi oldum ama bıgün kasıklarım ve belim çok ağrıyo sanki adet olacakmışım gibi daha önce böyle bişey yaşayan var mı
tk95 Melek16nar benim bir hafta boyunca belim ağrıdı canım. İlk günler kasık agrım yoktu ama bi kaç gün sonrada kasık agrım başladı doktor normal dedi zaten
1PrensAnnesi Melek16nar canım benim tam bilgim yok ama inşallah inşallah olur umarım gebelik ağrılarıdır
Anneolmayahasret Melek16nar bebek tutundugunda agri yapar demisti doktorum guzel haberler al insallah😇 cok ayakta kalma yat dinlen ani hareket yapma bol su ic havuc ye
Fundai Benimde kasık agrim olmuştu ara ara agrimisti. Bilmiyorum ne kadar dogru bi tanidigimiz tutuncaksa agri olmasi normal demisti.cok şükür ilk denemede tuttu şuan 25+6 haftalik hamileyim😊
Melek16nar Fundai çok sevindim benim bugün adet olacakmışım gibi ağrılarım var ya bacaklarıma vuruyor çok korkuyorum
Fundai Melek16nar stres yapma uzan dinlen ben 10gun boyunca hep uzandim yormadim kendimi. bol bol dizi film İzledim 🙂Bide bol su içtim ananas ve kabak cekirdegi yedim. Dua ettm Allah’ım dan hayirlisi neyse o olsun istedim 😊