Benimde 21.haftadan beri az deniyor katı meyve sıkacagı aldık çok erken daha suyumun azalması için diye ama sen çok şükür 36 yi görmüşsün zaten 37.haftadan sonra artık erken doğum bile denmiyor canını sıkma . Biz su az denile denile 32.haftayı gördük riskli durumda acil bitmiş şekilde değilse bir şekilde idare ediyor sınırda canım