Sonhamilelik Mamas papas almayı düşünüyordum ama çok ağır bi arabaya o kadar para vermek mantıklı gelmedi.hamilton x1 indirimde ama pna da ana kucağı takılmıyor sanki hiçbir videoda görmedim.kraft kullanan ya da heni alan var mı??
sengul2 Sonhamilelik ben Kraft solid aldım gayet hafif kapatması tek elle mümkün nasipse 2 hafta sonra kullanmaya başlayacağım 😊
Emeldikici Sonhamilelik dün diğer postta konuşuldu baya alan oldu ama aparatıydı pusetiydi çok uğraştırıyor bide olup olmayacağı belli değil e bebekte uyumlu diyor ama araba pusetiyle aparatıyla yine 2000 civarına denk geliyor
MiniKaya Sonhamilelik canım ben hamilton x1 aldım allah nasip ederse kasımda doğumum bebek arabasını zaten 6 aya kadar kullanmam diye düşünüyorm çnkü kış oto koltuğu alıcam ayrıyetten yaza kadar nere gidersem arabayla giderim zaten yazında bebek arabasını kullanacağım rabbim nasip ederse
Meriwa Sonhamilelik bende hamiltonda ana kucagı takılma konusunda bilgilendirme görmeyince almadım canm e bebeğe gittim bulunduğum ege bölgesinde yokmuş istanbulda emar avm ve bostancı mağazasında varmış göremeyince alamadım ve bilgileri de yoktu açıkcası ben maxi cosi nin ana kucagını almıştım bu ay doğucak gezdiricek durum olmuycağı için cok takılmadım açıkcası 6 ay sonrasına chicco ohlala aldım cok güzel hafifde açması kapatması kolay 3.8 kg ağırlığı olan bir ürün
Gonulidil Sonhamilelik kraft aldım kullanıyorum aparatları çok fazla. Travel sistem benimki. Eşim ayarlıyo taşıyo ben sadece sürüyorum ama sanki rahatsız gibi. Cocuk rahat edemiyo içinde
Sonhamilelik Gonulidil anakucağı belki farklıdır diye düşündğm .sizin puset kısmında mı rahat edemedi bebeğiniz
Gonulidil Sonhamilelik pusetin altı çok ince. Mecburen içine pike battaniye dolduruyorum sırtı acımasın diye. Anakucağı da çok dik. Yenidoğan oturamıyo boynu bi acaip oluyo. Belki bütün traveller böyledir bilmiyorum ama bizimkinden ben memnun deilim. Görünül olarak şık. Kırmızı siyah aldım ben
PrBera biz kraftın roll travel sistemini aldık civilde 1800 tl indirimdeydi tek elle açılıp kapanabiliyor ve valiz gibi sürüklenen kolu var …
Mrv__ Sonhamilelik ben kraft lima aldım sürüşü hafifliği vs çok güzel oto koltuğuda oluyo bi bakmanızı tavsiye ederim🙂 3200 den 2400e düşmüştü ebebek mağzalarında devam ediyormu bilmiyorum
Cheerfulmom Sonhamilelik eğer alacak durumuz varsa kesinlikle bugaboo ant kabin boy bebek arabasını tavsiye ederim Cybex ana kucağıyla doğumdan itibaren kullanılıyor sonra 22 kiloya kadar taşıyor yani bebeğin uzuun yıllar kullanabilir. Ben hamilton x1 i aldım onu almasaydım kesinlikle bunu alırdım.
Cheerfulmom Sonhamilelik gerçekten çok iyi ama şuan hamilton x1 bebek arabam geldi karar değiştirdim kesinlikle buna bir şans ver beklediğimden baya baya iyi binadakiler bayıldı kaç çocuk büyütmüşler ama bu araba çok iyimiş dediler