kfulya1905 Hira yoo gayet hoş bence çok da yakışır ❤❤ Bırak kimseyi dinleme kuzum konuşmak için konuşurlar işte.
PasaninAnnesi Hira canınız ne istiyosa onu koyun icinizde kalmasın uzunluk kısalık göreceli benim oğluşum Mustafa Kemal olacak insallah soy ismimizle 17 harf yapıyo bizim de 😊
Hira SeydaOz hayır 5 harfli. İsim soyisim 15 harf yapıyo aslında 😆 benim kendi ismimde toplam 12 harf yapıyo 😬
SeydaOz Hira içinizden ne geliyorsa onu koyun dinlemeyin kimseyi sonuçta anneyiz biz yahu hakkımız bence 😁
deletedmom29 Hira doğdu mu bebiş adıyla yaşadın koyulmuşsa artık isim böyle şeyler düşünmeyin ayrıca çok hoş isim
Evinevren Hira hic te uzun degil bizimkinin yaninda 😁 bizim samet evren olacak samet ismi tek basina olmuyor gunah cunku yani abdul samet evren olacak bide soy isim var eren ohooo 😁 ABDUL SAMET EVREN EREN 😁😁
Hira Evinevren 😆😆 evet canım esmaül hüsna ya bide bebişe ağır gelir. Adıyla yaşasın inşallah sağlıkla kucağınıza alın 🤗