Arkadaşlar merhaba, gebelikte kaşıntıyı doktorunuza mutlaka bildirin. Gebelik kolestazı olabilir ve kandan karaciğer enzim değerlerinize bakılmasi gerekir ve ona gore de tedavi başlanır. Ben de ilk hamileliğimde kaşıntım olunca forumda öğrenmiştim bu bilgiyi 2 yıl once. Sağ sağlim zamanında oğluma kavuştum bu bilgi sayesinde değerlerimi kontrol altına alarak. Ihmal etmeyin ^^ sağlıklı günler olsun!