Yarenrima 39+4 olduk suyu az kalmış. Suni sancı ile normal doğumu başlatıyoruz. Dua eder dua beklerim 🤲
BebekK Yarenrima Allah yardımcın olsun inşallah rabbim bi avazda kurtarsın sağ salim kucağına al 🤲🏻🙏🏻🥰