Kızlar kışın kıl dönmesi olmuştu kuyruk sokumunda. Doktor pansuman ve krem ile tahriş ettirip kudurmuştu. Zmanla iyileşti. Ama tekrar başladı. 12 haftalık gebeyim. Gebelikten sonra ara ara ağrımaya başladı. Şimdi de şişlik oluştu. Başına gelen var mı? Gebelikte nasıl yapıyorlar?