Elvi 39+5 benim de 2 gün kaldı uygulamaya göre tabi ve ilk gebeliğim normal bence bebişilerimiz ne zaman isterse o zaman gelirler zaten demek ki daha zamanı değil 😇 40’a kadar bekleyelim dedi benim doktorum bekliyoruz bizde gelmezse sezaryen yapıcam 🙏🏻 Hakkımız da hayırlısı hepimiz için sağlıklı olsunlar da nasıl geldiklerinin bir önemi yok .. canım kaç kilo senin bebeğin ?