Kizlar daha önce bi düşük yaptım 7 haftalikti.kurtaj yaptilar. Kurtajdan 1 hafta sonra göğsümden süt gelmeye başladı 2 hafta kadar devam etti.Sanirim vücut doğum yaptim olarak algıladı ve o yüzden geldi.Ablamda da öyle olmuştu düşük yapınca. Doktora söylediğimde şaşırmıştı o zaman. Şimdi de 17 haftalık hamileyim ama henüz süt gelmedi.Sizlerin kaçıncı haftada gelmeye başladı sütünüz. Yoksa doğumdan hemen sonra mı gelmeye başladı.