ilknur94acr 31haftamda sabah 11de kanamam oldu oglen doktora gittim ilk gebelik hic ihtimal vermedim aklima da gelmedi erken dogum falan. Baktilar aciklik yoktu nst oldum sancim cikmis 60-100 falan. Ultrasonda bakti doktor dogumun basliyor hemen yatisini yapiyoruz dua et dogulmasin bebegin cok kucuk daha dedi. Yatisim yapildi. 4gun kaldim toplam. Serumlar verildi her gun o turuncu ilactan verdiler progestan verdi. Ilk gun 6 saatda bir ictim o ilaci. Bir gun gecti baktilar sancim hala var doz artirildi serumlar yine verildi ilaci 4 saatde bir ictim bu sefer arti ciger gelistirici yaptilar. 3cu gun artik normale donmusdum. 4cu gun eve taburcu oldum. Sukur durdu. Suan 38 haftayim.