Kızlar neredeyse 20haftalık hamileyim ama hala gobegimde çizgi oluşmadı goguslerimin ucu karardı ama gobegimde bir değişiklik yok bu normal mi?
Dün akşam saatlerinde dondurma yedikten sonra titreşim gibi 3kez sol tarafında bi hoş tını hissettim sizce oğlum olabilir mi yoksa erken mi ?