Haver45 kuzum ağustos ayında bütün hastaneler fiyat zammına gidecekti zaten bu konuşuluyordu, benim bulunduğum yerde 30 temmuzda doğum yapan 3000 ödedi 1 ağustosta yapan 3500 ödedi 😕 bizi de bilgilendirdiler önceden doğum ücretimiz 1 ağustostan itibaren artacaktır diye. Özel kliniğe gidiyorsanız pek yapacak bir şey yok, hastane anlaşmalılarda hastane klinikten ne isterse onu vermek zorundalar.