67380ipek 7 24 hissediyorum 😄 benim minik noktam ne zaman canı isterse tekmeleyip duruyor, ayakta hareker halindeyken hareket etmez amniyo sıvısı hareket ettiği için uyur derler ama bizde hiiiiiç fark etmiyor, sabahları bazen tekmeleriyle uyanıyorum, sanki anneeee kalk acıktım diyor gibi 😄 gece su içmeye kızımın tekmeleriyle uyanıyorum, gündüz zaten hodri medyan, ne zaman uyuyor merak ediyorum aslında 😕 yaramaz kıpır kıpır bir bebek bekliyorum sanırım 🙈