Gkc2144 Burcu3506 vardı canım buna bağlı beynimde tümör çıktı ama kitle engel değil demişti doktor ve çift rahim vardı
Gkc2144 _YT_ amin canım evet 42 olunca da olmuyor ama işte o bile Benim için çok iyiydi benim hep yüksek olduğu için doğru düzgün bir doktora git değerin düşsün inşallah hamile kalırsın
dilaraky _YT_ canım benimde 32ydi ilk ay hamile kaldım ilaç kullanmadım.42de çok farklı değil. Folik asit ve ovulasyon takibiyle kalırsın inşallah
Minnaki_beklerken _YT_ evet iyi geliyor bence suyu kaynatip altini kapatiyordum sonra testere disli aslan pencesini atiyordum icine bir tutam ustunu kapatiyordum bes dk demleniyordu o oyle kendi kendine suzup iciyordum.
htckynk _YT_ canım adını hiç hatırlamıyorum inan ki çok 9ay oldu çünkü ilacı kullanalı ama ağır bir ilaçtı yarım yarım kullanmıştım içinde iki tane vardı sadece