Sinem33 Merhabalar kizlar şuan hastahane ye gidiyorum ilk doğumum genel anestezi ile dogumum olacak inşallah bol bol dua edin lütfen biraz korkuyorum 🥰🥰🥰🥰 doğumdan sonra sorularınızı cevaplarim inşallah
nimet_52 Sinem33 canım benim Rabbim sağ salim kavustursun yavruna korkma inşallah güzel geçicek bende dün yaptım şuan hastanede yatıyorum
Sinem33 nimet_52 yaaaa geçmiş olsun gözün aydın canım kavuştun kuzuna sağlicakla büyüt insallahhh bol bol yürüyüş diyorlar şuan bende çok açım ve susuzum inşallah ehemn alırlar beni de😔
nimet_52 Sinem33 inşallah canım evet bol bol yürüyüş canın yansa da yürüdükçe açılıyorsun emin ol oğlumun bütün herşeyini kendim yapıyorum doğduğundan beri düşün inşallah senin de doğumun çok güzel geçicek 🤲