Kızlar şuan hastaneden yazıyorum dün biraz ağrılarım vardı ama hafif sonra karnım sertlesip yumusamaya başladı hemen doktorumu aradım bekleme hemen gel dedi gittik eşimle alttan baktı açılma başlamış dedi suyun da nerdeyse bitmiş çok az dedi riske atamam alıyoruz dedi tabi kızlar ben sıkı takipi hastasıydım daha önce Bi kayıp yaşadığım için doktorum işi riske atmak istemedi spinal istedim ama doktorum genel deyince zorlamadım yatışım yapıldı felan odaya geçtik bekliyoruz Bi kaybımız oldugundan korku bizi titretti resmen ben ağlamaya başladım eşime baktım oda ağlıyor o sırada beni almaya geldiler öyle korkuyorum anlatamam hrp dilimde dua 🤲 girdik amrliyathaneye doktorum geldi nasılsın dedi dedimok korkuyorum korkma kızım ben burdayım bırazdan bebeğine kavusacaksın dedi onunla konusurken uyuttular uyandım yaklasık 1 saatten fazla kaybettiğim kızımı sayıklamışım kendime geldim ki Bi minnak ses Allahım nede güzel çok ufak minicik Bi oğluş 2360 gr ama küvez ihtiyacı olmamış ama kızlar öyle küçük kıyafetlerin içinde kaybolmuş yavrum 😊 sütüm gelmedi başta bide göğüs ucum yoktu hemsire aç kalmasın mama verelim dedi Bi kez mama verdik o sırada ben eşime silikon göğüs ucu ve süt yapan çay aldırdım eczaneden onu içtim kayısı meyvesuyu içtim sonra silikon uçla emzirdim bıraz zor oldu zayıf ta olunca hemen yoruluyor felan ama 2 ye 3 ye derken baktım sütüm de gelmeye başladı oğlum da emmye başladı kızlar hastanede sadece eşim kaldı benimle ben kalktım hemen yürüdüm bol bol sık sık bebeğimin bütün ihtiyacını ben gördüm ilk bezini bile değiştim ne kadar yürürseniz o kadar kolaylaşıyor emin olun çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin kızlar kimseye evlat acısı yaşatmasın 🤲 bu arada Bi tavsiyedir İstanbul küçükçekmece İkitelli de doktor Ahmet Yavaş doktorum kızlar o kadar memnunum ki doktor değil baba gibi abi yaklaştı hep yeri geldi bizden çok korktu hakkını ödeyemem bu arada instagram da op doktor Ahmet Yavaş son postta ki minnak oğluş benim kızlar 💙💙💙