Kızlar 38+2 oldum bebek aşırı aşırı derecede hareketli sancım varmı çözemiyorum bebek hareketleri beni mahvetti kendini aşağı itikliyor arada suyumda gelmedi ama anlamadım ne yapmam gerekiyor kaldım öyle birazdaha beklesem mi sancı gibi değil çünkü bebeğin hareketleri canımı yakıyor