Bnmde ayni durum malesef 24 haftamda asiri kanamayla hastaneye yatirildim tam bitti derken birdaha birdaha derken 3 siddetli kanamayla 20 gun hastanede yattim . Igne ilac fitil serumla durdurdular cok sukur. Simdi 31+2 deyiz. Bu surecte cok dikkatli ol cnm surekli istirahat et. Agir is yük temizlikten uzak dur. Umarim kanamasiz atlatirsin . Tek riski erken dogum tehlikesi olmasi onuda istirahatle atlatiriz ins. Rabbim eli ayagi duzgun saglikli vaktinde kavusmayi nasip etsin hepimize ins. "Plesanta previa " bu arada bu rahatsizligin adi internetten arastirabilirsin.