Ayseaysegok kalp şeklinde olmasının da dereceleri oluyor, her kslp şeklinde rahim bir değil canım. Benim rahmimde de perde vardı, rahmim kalp şeklindeydi perdeyi aldırmadan hamile kalsam bebeğin büyüyeceği alan yoktu düşükler kayıplar kaçınılmazdı. Bazıları da var ki arkadaşın dedği gibi serklajla yatarak vs doğum yapabiliyor. Rahmindeki perdenin türü önemli kuzum